javahermarket

جشن آبی‌ها و حسرت قرمزها!
جشن آبی‌ها و حسرت قرمزها!
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

ستاره‌های میلیاردی تیم سرخپوش تهرانی نتوانستند در حد نام خود ظاهر شوند تا پرسپولیس در لیگ هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد اما حکایت جام حذفی برای سرخپوشان پایتخت نشین کاملا متفاوت بود. پرسپولیس که در پایان نیم فصل اول، لیگ را از دست داده بوده تمام تمرکزش را روی جام حذفی گذاشت تا شاید این فصل را با افتخار به پایان برساند.

 


 
پرسپولیس جام حذفی را با قدرت شروع کرد و نتایج خوبی هم کسب کرد و به فینال رسید اما در شب فینال مقابل سپاهان، یحیی گل محمدی و شاگردانش در حضور 100 هزار نفری هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مغلوب طلایی پوشان اصفهانی شدند تا تراژدی برای پرسپولیس کامل شود و فصل را با ناکامی تمام به پایان برساند.

پخش تصاویر جشن قهرمانی استقلال بدون شک برای هواداران پرسپولیس بسیار تلخ و زجرآور بوده چرا که سرخپوشان تهرانی مدتهاست در لیگ برتر و جام حذفی افتخاری به دست نیاورده‌اند و در سالهای اخیر همواره ناکام بوده‌اند.قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی می‌توانست فصل جدیدی در تاریخ این باشگاه بزرگ و پر طرفدار ایجاد کند اما سرخپوشان تهرانی ناکام ماندند تا حسرت هواداران آنها بیش از بیش شود.


محمد رویانیان به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این فصل زحمات زیادی کشید تا زیرساختهای این تیم بزرگ و پرطرفدار را درست کند اما رویانیان اشتباهاتی هم داشت که باعث شد پرسپولیس نتواند با هزینه های میلیاردی که داشت، موفق شود. این پرسپولیس اگر درست مدیریت می شد بدون تردید رقیبی در لیگ ایران نداشت اما پرسپولیس با سوء مدیریت مدیران غیر فوتبالی خود روزهای تلخ زیادی را پشت سر گذاشت و در نهایت ناکام بزرگ ایران لقب گرفت.

لیگ امسال برای رویانیان درس بسیار خوبی به همراه داشت و مدیر عامل پرسپولیس حالا به خوبی درک می کند که قهرمانی برای هواداران پرسپولیس چه ارزش و اهمیتی دارد. رویانیان بدون شک جشن قهرمانی استقلال را دیده و شور و شعف هواداران تیم رقیب را به خوبی درک کرده است.

استقلال در این فصل امکانات و بودجه پرسپولیس را در اختیار نداشت اما جام قهرمانی تمام مشکلات را از بین برد و هواداران این تیم را به اوج شور و نشاط رساند، به همین دلیل است که در فوتبال ایران قهرمانی برای استقلال و پرسپولیس تنها راه حیات است چون اگر قهرمانی نباشد این 2 تیم هواداران خود را به تدریج از دست می دهند اما با کسب عنوان قهرمانی هواداران با انرژی بیشتری از تیم های محبوب خود حمایت خواهند کرد.


رویانیان به عنوان مدیر عامل پرسپولیس زحمات زیادی برای این باشگاه بزرگ کشیده اما امروز و بیش از هر زمان دیگری ارزش قهرمانی را برای استقلال و پرسپولیس درک می کند به همین دلیل مدیرعامل پرسپولیس در فصل جدید باید با مشاوره درست از بزرگان پرسپولیس با دقت و مطالعه کامل در این باشگاه کار کند و از تصمیمات احساسی دوری کند تا بتواند ناکامی لیگ دوازدهم حرفه ای را جبران کرده و پرسپولیس را به اوج برساند.
 

کارهای زیر بنایی برای باشگاهی مثل پرسپولیس اهمیت خاصی دارد اما آنچه که ارزش ویژه ای برای پرسپولیس خواهد داشت کسب عنوان قهرمانی است تا هواداران این تیم بزرگ و مردمی دیگر سرخورده و ناراحت نباشند و بتوانند افتخارات جدید را در کنار تیم محبوب شان جشن بگیرند.

پرسپولیس پتانسیل بسیار بالایی به لحاظ نیروی انسانی دارد و اگر این نیروی عظیم در مسیر درست هدایت شود، سرخپوشان تهرانی می توانند همچون گذشته قطب اول فوتبال ایران شوند اما متاسفانه در سال های اخیر همواره شاهد سوء مدیریت در این باشگاه بزرگ و پرطرفدار بوده ایم که باعث شده پرسپولیس دیگر در حد نام و اعتبار خود ظاهر نشده و همواره حسرت قهرمانی را به دل هوادارانش بگذارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: